Aktualności

Wycieczka klas 2g i 2i do Wrocławia

30.09.2021
Wpis może zawierać nieaktualne dane.
W dniach 27-28 września 2021 roku klasy 2g i 2i wybrały się na wycieczkę do pięknego miasta Wrocławia.

W poniedziałek rano wyruszyliśmy z Bochni i w godzinach przedpołudniowych dotarliśmy do Wrocławia, gdzie przywitała nas przepiękna pogoda. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od obejrzenia pokazu muzycznego multimedialnej fontanny wrocławskiej. Następnie udaliśmy się na spacer po Ogrodzie Japońskim, pełnym nawiązań do kultury i sztuki kraju kwitnących wiśni. Kolejny punkt programu to wrocławskie ZOO oraz znajdujące się w nim Afrykarium, gdzie zobaczyć można ponad 1100 gatunków zwierząt (trzecie pod tym względem ZOO na świecie!). Dzień zakończyliśmy rejsem po Odrze na pokładzie parostatku “Nereida”. Następnie udaliśmy się na obiadokolację i do hotelu.

Drugi dzień wycieczki zaczęliśmy od podziwiania Panoramy Racławickiej, imponującego obrazu przedstawiającego Bitwę pod Racławicami, który wywarł na nas ogromne wrażenie. Kolejne godziny to już tylko zwiedzanie miasta wraz z przewodnikiem, który pokazał nam najciekawsze zabytki miasta: od słynnego Rynku aż po Ostrów Tumski. Po drodze przyglądamy się wdzięcznym krasnalom, które rozstawione są w różnych miejscach miasta (jest ich już ponad 300).

Zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń wróciliśmy do Bochni.

Wrocław

Logotypy funduszy UE

„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.

Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.