Informacja o wolnych miejscach zostanie podana 26 lipca o godzinie 12:00.
Uczniowie uczestniczący w rekrutacji uzupełniającej składają formularz rekrutacyjny (do pobrania w sekretariacie szkoły).
Harmonogram rekrutacji uzupełniającej
Składanie wniosków |
26 lipca do 2 sierpnia |
Weryfikacja wniosków |
3-8 sierpnia |
Podanie listy kandydatów zakwalifikowanych w rekrutacji uzupełniającej |
9 sierpnia g.12:00 |
Potwierdzenie woli podjęcia nauki (dostarczenie oryginału dokumentów) |
do 17 sierpnia |
Posiedzenie komisji rekrutacyjnej |
18 sierpnia g.11:00 |
Ogłoszenie listy uczniów przyjętych w rekrutacji uzupełniającej i nieprzyjętych. |
18 sierpnia g.12:00 |
„Cyfrowy Powiat Bocheński” - E-administracja w Powiecie Bocheńskim.
Używamy plików cookies w celu optymalnej obsługi Państwa wizyty na naszej stronie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.